Before And After | Nails




How can a beauty blogger not pay enough attention to nails; Well I never had a particular problem until recently that started to peel and break in a triumphant degree I could tell.And surely there are many brands that offer nail treatments-among them Orly, OPI, Essie-but I would not want to spend a fortune on nails, let alone for a base polish, without being confident that I will have the desired results.Of course there is Seventeen Greek company with very good standard and glorification, so Seventeen Calcium & Vitamin B Nourishing Base for weak and Brittle nails seemed quite interesting and at an affordable price! It is the only now that I use as a base and is fantastic since I've seen a big difference to my nails.It is the only now that I use as a base and is fantastic since I've seen a big difference to my nails. They reverted quite a bit and not flake at all. The breaking of nail stopped and is in much better shape whereas is quite lightbodied as not to produce trouble with some nail polish on top.

At the same time I changed and top coat. Been using some time the Essence Nails Drops and it was quite good but the new Avon nail experts | Liquid Freeze | quick dry nail spray which just spray it and wait a few seconds to dry the nails are even more interesting. First of all you do not need to stretch it out with a brushsecondly is very watery and thirdly one spray is more than enough!However does not cooperate so good with all nail polishes and more than two coats as you have to wait long enough for your nails to dry. Of course my own nails may have some issues cause my cousin who tried on her own was amazed as they dried in less than a minute!

On the other hand for the newcomer and world famous Seche Vite Dry Fast Top Coat I had doubts for several years due to the chemicals it contains since at the back of the bottle you will see it stating the words 
"WARNING! This product contains a chemical known to the State of California to cause birth defects or other reproductive harm." 
But what exactly is this chemical? The chemical substance that the Seche Vite includes is toluene which is known to cause or could cause health problems. What proportion exactly does it include and what proportion could cause damage? Unfortunately this is not mentioned, but I felt compelled that you should know if you decide to purchase it. Apart from the above the Seche Vite do what it declares and dries nails in a flash whereas its thick synthesis offers unique shine to nails with a strong effect of gel nails. Regarding the strong scent of which fades after a while and I'm sure it's a little hard to define, then listen closely because I don't smell anything more than the factory spray varnish-lacquer of furnitures (cabinet maker father, in case you're wondering). I would definitely use it to my most elegant outings and in cases where I want wonderful shiny results on my nails in no time, let alone that the nail polish lasts for days!

Πως μπορεί μια beauty blogger να μη δίνει αρκετή σημασία στα νύχια της; Ε, λοιπόν ποτέ δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα μέχρι πρόσφατα που άρχισαν να ξεφλουδίζουν και να σπάνε σε θριαμβευτικό βαθμό θα μπορούσα να πω. Και σίγουρα υπάρχουν πολλές μάρκες που διαθέτουν θεραπείες νυχιών -ανάμεσα τους Orly, OPI, Essie- αλλά δεν θα ήθελα να ξοδέψω μια περιουσία για τα νύχια, πόσο μάλλον για μια βάση νυχιών, χωρίς να είμαι σίγουρη ότι θα έχω τα επιθυμητά αποτελέσματα. Φυσικά υπάρχει και η Seventeen Ελληνική εταιρεία με πολύ καλές προδιαγραφές και εκθειασμούς, οπότε το Seventeen Calcium & Vitamin B Nourishing Base for weak and Brittle nails φαινόταν αρκετά ενδιαφέρον και σε προσιτή τιμή! Είναι το μόνο που χρησιμοποιώ πλέον ως βάση και είναι φανταστικό καθότι έχω δει μεγάλη διαφορά στα νύχια μου. Έχουν επανακάμψει αρκετά και δεν ξεφλουδίζουν σχεδόν καθόλου. Το σπάσιμο των νυχιών σταμάτησε και είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση ενώ είναι αρκετά λεπτόρευστο ώστε να μη δημιουργεί πρόβλημα με κάποιο βερνίκι νυχιών από πάνω. 

Παράλληλα άλλαξα και top coat. Χρησιμοποιούσα εδώ και αρκετό καιρό το Essence Nails Drops και ήταν αρκετά καλό αλλά το καινούριο Avon nail experts| Liquid Freeze| quick dry nail spray που απλά το ψεκάζεις και περιμένεις κάποια δευτερόλεπτα να στεγνώσουν τα νύχια είναι ακόμη πιο ενδιαφέρον. Πρώτα πρώτα δε χρειάζεται να το απλώσεις με ένα βουρτσάκι, δεύτερον είναι πολύ υδαρή και τρίτον ένας ψεκασμός είναι υπεραρκετός! Παρά ταύτα δεν συνεργάζεται και τόσο καλά με όλα τα βερνίκια νυχιών και με πάνω από δυο στρώσεις πρέπει να περιμένεις αρκετά για να στεγνώσουν τα νύχια σου. Βέβαια μπορεί να έχουν κάποιο θέμα τα δικά μου νύχια γιατί η ξαδέρφη μου που το δοκίμασε στα δικά της έμεινε κάγκελο, μιας και της στέγνωσαν σε λιγότερο από 1 λεπτό!

Από την άλλη για το νεοφερμένο και παγκοσμίως διάσημο Seche Vite Dry Fast Top Coat είχα ενδοιασμούς για αρκετά χρόνια λόγω των χημικών που περιλαμβάνει μιας και στο πίσω μέρος του μπουκαλιού θα δεις να αναφέρει η φράση:
"ΠΡΟΣΟΧΗ! Το προϊόν αυτό περιέχει μια χημική ουσία γνωστή στην Πολιτεία της Καλιφόρνιας ότι προκαλεί γενετικές ανωμαλίες ή άλλες αναπαραγωγικές βλάβες." 
Ποια είναι όμως αυτή η χημική ουσία; Η χημική ουσία που περιλαμβάνει το Seche Vite είναι το Τολουόλιο το οποίο είναι γνωστό ότι προκαλεί ή θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα υγείας. Πόση ακριβώς αναλογία περιλαμβάνει και ποια αναλογία θα μπορούσε να προκαλέσει βλάβη; Αυτό δυστυχώς δεν αναφέρεται, αλλά θεώρησα ότι οφείλεις να το γνωρίζεις σε περίπτωση που αποφασίσεις να το αγοράσεις. Εκτός από τα παραπάνω το Seche Vite κάνει αυτό που δηλώνει και στεγνώνει τα νύχια αστραπιαία ενώ η πηχτή σχετικά σύνθεση του προσφέρει ανεπανάληπτη λάμψη στα νύχια με έντονο το εφέ των gel nails. Όσον αφορά την έντονη μυρωδιά του η οποία εξασθενεί μετά από λίγο και είμαι σίγουρη ότι είναι λίγο δύσκολο να την προσδιορίσεις, τότε άκουσε με προσεκτικά γιατί δεν μυρίζει τίποτα περισσότερο από το εργοστασιακό σπρέι βερνικιού-λούστρου επίπλων (επιπλοποιός πατέρας, σε περίπτωση που αναρωτιέσαι). Σίγουρα θα το χρησιμοποιώ στις πιο κομψές εξόδους μου και σε περιπτώσεις που θα αναζητώ υπέροχο γυαλιστερό αποτέλεσμα στα νύχια μου σε χρόνο μηδέν, άσε δε που το βερνίκι νυχιών κρατάει για μέρες!

Comments

  1. Αυτή τη βάση την εχω χρησιμοποιησει κ εγω κ ειναι οντως καλη, αλλα το vite δεν εχω αποφασισει αν το αγαπώ ή οχι, αφενός στεγνωνει αμεσως αλλα οταν σπάει το βερνίκι βγαίνει ολόκληρο κομμάτι! Πολύ ωραια αναρτηση doll, have a nice day!
    Mary

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι όντως! Τουλάχιστον ομως κρατάνε πολύ περισσότερο από τα συνηθισμένα, λόγω δουλειών και πιάτων κτλ..δλδ οκ με άλλα μπορεί να τα βάψω πρωί και το απόγευμα να κλαίω. (note to self επιτέλους να μάθω να φορώ γάντια!).

      Delete
  2. Πολύ ενδιαφέροντα όλα, αν και την seventeen δεν την είχα σε ιδιαίτερη εκτίμηση, προσωπικά με έχει βολέψει το σκληρυντικό της Mavala. Το σπρέι από avon μου κίνησε το ενδιαφέρον!

    ReplyDelete
  3. πολύ ενδιαφερον ποστ!!! φιλακια!!!

    ReplyDelete
  4. Η βάση της Seventeen ακούγεται πολύ καλή, και έχω ένα θέμα τώρα τελευταία!
    Πολύ ωραίο post!
    xx

    ReplyDelete
  5. Κ γω ακόμα δεν έχω ενδώσει στο seche vite!
    Το φοβάμαι η αλήθεια είναι, γιατί όπως έγραψες κ συ δεν ξέρουμε σε τί αναλογία είναι μέσα στο προϊόν!!!

    ReplyDelete
  6. 2 στα 3 είναι κοινά!!Αυτά χρησιμοποιώ ε΄δω και χρόνια!!
    Και τώρα έτσι εντελώς ξαφνικά (!!!) θέλω να δοκιμάσω και το avon spray!!
    Απλά τα στεγνώνει όμως ε??Δεν τα γυαλίζει όπως το seche?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οχι σίγουρα δε τα γυαλίζει οπως το Seche dear ;)

      Delete
  7. Ειρήνη μου πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις τη θεραπεία Express Nail Hardener της Peggy Sage. Τα νύχια σου θα σ' ευγνωμονούν. Δεν είναι φτηνή θεραπεία, αλλά μπορείς να τη φορέσεις και μόνη της αφού είναι σα να έχεις ένα απαλό γαλλικό μανικιούρ. Αν θέλεις να δεις πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις τις οδηγίες χρήσης ευλαβικά. Φιλάκια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολυ Αναστασία μου!!! Φιλάκια!! Θα κοιταξω να το πάρω!! <3

      Delete
  8. Η βάση της Seventeen αυτή είναι πολύ καλή!Το Seche Vite δεν το έχω δοκιμάσει αλλά αν πήγαινα να το πάρω κι έβλεπα αυτή την επιγραφή νομίζω πως θα φοβόμουν να το πάρω!

    ReplyDelete
  9. και εγω εχω το σπρει της avon και είναι πολύ καλο. εχει τέλειο αρωμα

    ReplyDelete
  10. Κι εγώ πέρασα ένα διάστημα όπου τα νύχια μου ξεφλούδιζαν πολύ...το Nail Envy της OPI με έσωσε! Θα ήθελα βέβαια να δοκιμάσω και αυτό της Seventeen! Για top coat χρησιμοποιώ το Fast Dry της China Glaze, αν και η γυαλάδα του Seche Vite δε συγκρίνεται! Το αποχωρίστηκα γιατί μάζευε και ξεφλούδιζε αλλά συμφωνώ πως για ειδικές περιστάσεις είναι τέλειο!

    ReplyDelete
  11. Δεν έχω χρησιμοποιήσει τίποτε από αυτά ποτέ και βρήκα το ποστ σου εξαιρετικά ενδιαφέρον φιλάκιαα

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. πολύ ωραία ανάρτηση!! εγώ μέχρι και βιταμίνες πήρα για τα νύχια, ΄'ασε δράμα!!!!

    ReplyDelete
  14. το χρησιμοποιω κι εγω με λυσσα το στεγνωτικο σπρευ της Avon και ειμαι ερωτευμενη!!! Πολυ καλο δυναμωτικο για τα δικα μου ευαισθητα νυχια ειναι το essence ultra strong nail hardener και εχω δει διαφορα στα νυχακια μου οσο κι αν δεν το πιστευα!!

    Φιλια πολλα <3

    ReplyDelete
  15. καλησπερα!πολυ ωραιο post! συγκεκριμενα η βαση της seventeen εμενα δε με βολεψε καθολου, ισα ισα μπορω να πω τα νυχια μου ειναι τωρα σε χειροτερη κατασταση απ οτι πριν...τη χρησιμοποιω τους τελευταιους 2-3 μηνες αλλα δεν εχω μεινει καθολυο ευχαριστημενη...δε ξερω μηπως κανω εγω κατι λαθος

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απαραίτητη προϋπόθεση για καλύτερα αποτελέσματα είναι να αφήνεις κ τα νυχακια σου κάποιες μέρες χωρίς βερνίκια νυχιών, να αναπνέουν ;)

      Delete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts