The Debate | Transparent Powders



Me and powders have a wonderful relationship over time. I can not imagine that I won't set my foundation with some powder since my combination skin can very easily eliminate even the best or most expensive make up. Of course the same applies for primers that also help tremendously. But let's cut to the chase and in both powders that penetrated in my collection. Both transparent, both cheap and I'm talking about the Essence All About Matte Fixing Compact powder and Rimmel Stay matte Transparent Powder.

Points of difference exist such as for example the first is white and has a more elegant and practical transparent packaging with intense fuchsia letters while with a powder brush you get more than sufficient quantity. This one is keeping up with the tone of the skin whilst it also blurs imperfections. however the excessive amount you get with the brush has the property to sit on baby hair-a.k.a. fluff, and don't tell me that you don't have! - and is not that you can see it (the white crust) lying there from close range, it's visible from miles! Not so long lasting. On the other hand, the latter features a package that is exclusively made ​​to make you see red. There couldn't be worse since it hardly closes, hardly opens while on your hands feels very fragile. Maybe a new concept in packaging Rimmel? The color is light beige and it blends with the skin tone whilst is also perfumed with a very light powdery scent that I luv and with my brush I get sufficient quantity so as to cover any imperfections without any cakey effect.I use Zoeva powder brush with almost all of my powders as the more natural the makeup the better, for me at least!

But which prevails in points? Clearly though I hate the packaging I'm gonna say the Rimmel Stay Matte! And I have my reasons! Firstly it's extremely finely milled without leaving any trace of powder on the skin while it's offering the matte finish that I need and lasts longer (almost all day) from the Essence All About Matte. And that's that!

Εγώ και οι πούδρες έχουμε μια υπέροχη σχέση στο χρόνο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι δε θα σετάρω το foundation μου με κάποια πούδρα εφόσον η μεικτή μου επιδερμίδα μπορεί πανεύκολα να εξαφανίσει ακόμη και το καλύτερο ή και το ακριβότερο make up. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τα primer που βοηθούν επίσης αφάνταστα. Αλλά ας επικεντρωθούμε στα κυρίως και στις δύο πούδρες που εισχώρησαν στη συλλογή μου. Και οι δυο διάφανες, και οι δύο φθηνές και μιλάω για την Essence All About Matte Fixing Compact powder και τη Rimmel Stay matte Transparent Powder.

Σημεία διαφοράς υπάρχουν όπως για παράδειγμα η πρώτη είναι λευκή και έχει μια πιο προσεγμένη και πρακτική διάφανη συσκευασία με έντονα φούξια γράμματα ενώ παράλληλα με ένα πινέλο πούδρας βγάζεις υπέραρκετη ποσότητα. Παρά ταύτα εναρμονίζεται με τον τόνο της επιδερμίδας ενώ επίσης θολώνει τις ατέλειες, από την άλλη όμως η υπερβολική ποσότητα που παίρνεις με το πινέλο έχει την ιδιότητα να κάθεται στις τριχούλες -πες το και χνούδι, και μη μου πεις ότι εσύ δεν έχεις!!- και δεν είναι ότι τη βλέπεις (τη λευκή κρούστα) να κείτεται εκεί από απόσταση αναπνοής, είναι ορατό από χιλιόμετρα! Όχι και τόσο μεγάλη διάρκεια. Από την άλλη η δεύτερη διαθέτει συσκευασία που είναι αποκλειστικά φτιαγμένη για να σου σπάσει τα νεύρα. Δε θα μπορούσε να υπάρχει χειρότερη εφόσον δύσκολα κλείνει, δύσκολα ανοίγει ενώ παράλληλα τη νιώθεις στα χέρια σου ιδιαίτερα εύθραυστη. Ίσως ένα καινούριο concept στη συσκευασία Rimmel; Το χρώμα της είναι ανοιχτό μπεζ αλλά και αυτή εναρμονίζεται με το τόνο της επιδερμίδας ενώ επίσης είναι αρωματισμένη με ένα πολύ ελαφρύ πουδρένιο άρωμα που λατρεύω και με το πινέλο μου θα πάρω αρκετή ποσότητα έτσι ώστε να καλύψω τυχόν ατέλειες χωρίς κάποιο εφέ κρούστας. Χρησιμοποιώ το Zoeva powder πινέλο μου σχεδόν με όλες τις πούδρες μου μιας και όσο πιο φυσικό το μακιγιάζ τόσο καλύτερα, για εμένα τουλάχιστον!

Ποια όμως υπερισχύει στα σημεία; Σαφέστατα αν και μισώ τη συσκευασία θα πω η Rimmel Stay Matte! Και έχω τους λόγους μου! Πρώτον είναι εξαιρετικά λεπτοαλεσμένη χωρίς να αφήνει ίχνος πούδρας στην επιδερμίδα ενώ παράλληλα προσφέρει το ματ αποτέλεσμα που χρειάζομαι και έχει μεγαλύτερη διάρκεια (σχεδόν όλη μέρα) από τη Essence All About Matte. Έτσι έχουν τα πράγματα!

Comments

  1. εχω ακουσει πολύ καλα λογια για την stay matte από rimmel θελω σιγουρα να την δοκιμασω αμεσα!!! φιλια!!!

    ReplyDelete
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Ειρήνη!
    Πολλές φορές ήμουν στο τσακ να παραγγείλω την πούδρα της Rimmel αλλά δεν ήμουν σίγουρη αν τελικά θα είναι τόσο καλή για την λιπαρή επιδερμίδα μου!
    Την επόμενη φορά θα τη προσθέσω στη λίστα μου χωρίς δεύτερη σκέψη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Μαρία!! Σε ευχαριστω για το τοσο γλυκό σχόλιο!! :D

      Delete
  3. The only thing that prevents me from buying the Rimmel one is the packaging - I'll simply have it destroyed in a day :(

    ReplyDelete
  4. Ειναι τοσο καλη αυτη η Rimmel που τη θελω πολυ αλλα δεν μπορουμε και να τη βρουμε!πρεπει να την παρουμε απο siteπφφ....αλλα θα την αποκτησω που θα παει?

    ReplyDelete
  5. Δεν εχω δοκιμάσει καμμία από τις 2...αλλά σκέφτομαι όταν μου τελειώσει η Mac να παραγγείλω την Rimmel!! :)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ενδιαφέρουσα αναμέτρηση. Τώρα θα ξέρουμε ποιά θα προτιμήσουμε :)) xx

    ReplyDelete
  7. δεν τις έχω δοκιμάσει αλλά με τρομάζει λίγο να βάλω άσπρη πούδρα στο πρόσωπό μου!θα έχω την αίσθηση ότι θα με χλωμιάζει!η άλλη πάντως έχει πολύ ωραίο χρώμα!
    πολύ ωραία η σύγκριση...νομίζω πως κι εγώ τη Rimmel θα διάλεγα!

    ReplyDelete
  8. Εχω την πουδρα της Rimmel και μπορω να πω οτι ειμαι κι εγω πολυ ευχαριστημενη! Την εφαρμοζω με πινελο κι οταν χρειαστω περισσοτερο προιον σε καποιο σημειο, τοτε χρησιμοποιω 'μαξιλαρακι'! Ειμαι πολυ ευχαριστημενη και την χρησιμοποιω ξανα κ ξανα! Ασε που κραταει και μηηηηνες! :Ρ

    Φιλια πολλά! <3

    ReplyDelete
  9. την rimmel δεν την εχω δοκιμασει ακομα αλλα της essence εμενα μου κανει το δερμα λιγο θολο..αν και κραταει τη λιπαροτητα μακρια για ωρες

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts