Best of 2014 | Skincare Edition



Κάπως έτσι το 2014 αποχωρεί! Ήταν μια καταπληκτική χρονιά! Και μπορεί να πέρασα μια περιπέτεια με την υγεία μου, αλλά ήταν και αυτό κάτι που έπρεπε να συμβεί, και χωρίς αυτό ίσως και να μη μάθαινα ποτέ ότι το πολυτιμότερο αγαθό είναι η υγεία. Και αυτό θα σου ευχηθώ με πολύ αγάπη για την νέα χρονιά 2015, Υγεία πάνω από όλα, και όλα τα υπόλοιπα έπονται!! Και μαζί με όλα τα υπόλοιπα, τι σου έχω; Ναι ακριβώς όπως το κατάλαβες, το beauty θέμα μας. Τα πιο αγαπημένα σε περιποίηση επιδερμίδας του 2014. Δοκίμασα πολλά (δεν θα το αρνηθώ) αλλά εκείνα που βρήκαν το δρόμο τους σε αυτό το ποστ είναι για εμένα προσωπικά από τα πιο αγαπημένα, και εκείνα που πιστεύω ότι θα βάλουν το λιθαράκι τους για μια λαμπερή και όμορφη επιδερμίδα και το 2015. Σα να λέμε τα καλύτερα από τα καλύτερα. Ένα, ένα όμως. Η επιδερμίδα μου συγκαταλέγεται στις κανονικές προς μεικτές, με μια ελαφριά λιπαρότητα στη ζώνη Τ και δεν είναι ευαίσθητη. Εφόσον τα'πα και ξελάφρωσα, μένω εντός θέματος και ξεκινώ... 

REN Glycolactic Radiance Renewal Mask. Την έχω περίπου ένα χρόνο! Ουάο, δεν το περίμενα. Το καλοκαίρι δεν την χρησιμοποιούσα σχεδόν καθόλου λόγω των οξέων φρούτων που περιέχει, αλλά το χειμώνα είναι η αγαπημένη μου για μια λαμπερή και ανανεωμένη, αναζωογονημένη και λεία επιδερμίδα που σφύζει από υγεία στο λεπτό ή μάλλον στα 10 λεπτά γιατί τόσο περίπου την αφήνω! Κάνει θαύματα, το'πα και το ξαναλέω. Αν έχεις ωστόσο ευαίσθητη επιδερμίδα, φρόντισε να δοκιμάσεις το δείγμα της για αρχή, γιατί όπως λέει και η Glycolactic: "-Δεν είμαι για ευαίσθητα δέρματα, καρδιά μου." 

The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing Butter. Μερικές ψηφίζουν The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil,για εμένα ωστόσο το πρώτο αποτελεί μια τυχερή ανακάλυψη. Λιώνει τα πάντα, από μακιγιάζ μέχρι αδιάβροχη μάσκαρα σε χρόνο ντε τε, χωρίς ποτέ μα ποτέ να μου έχει δημιουργήσει κάποια ενόχληση. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πιο travel friendly συσκευασία ever! Έχει ταξιδέψει σχεδόν παντού μαζί μου, και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη -από τον ένα τόνο μάσκαρα που έχω βάλει, εννοώ- ενώ έχω την εντύπωση ότι αντιστέκεται σθεναρά να τελειώσει.  

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate. Με ένα φανταστικό άρωμα, έχει γίνει πλέον απαραίτητο στη βραδινή περιποίηση της επιδερμίδας μου. Δύο σταγόνες ενυδατώνουν απίστευτα, χωρίς να το αισθάνεσαι βαρύ ή λιπαρό. Η επιδερμίδα μου συνεχίζει να είναι χαρούμενη, ενυδατωμένη, λαμπερή και πλήρως ανανεωμένη το πρωί. 

Pai Rosehip Bioregenerate Oil. Ένα μικρό θαυματουργό μπουκαλάκι γεμάτο με έλαιο από σπόρους φρούτων αγριοτριανταφυλλιάς. Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ αλλά και πολλές φορές το πρωί, όταν αισθάνομαι ότι η επιδερμίδα μου είναι (και δείχνει) κουρασμένη -και δεν είναι και λίγες, πίστεψε με-. Μόνο δύο σταγόνες αρκούν για μια λαμπερή επιδερμίδα που η υφή της βελτιώνεται μέρα με την ημέρα. Ήδη το έχω 7 μήνες και απλά τώρα πέρασα τη μέση του μπουκαλιού. Αν θα το ξαναγοράσω; Θέλει και ερώτημα;

Nuxe Reve De Miel Ultra Nourishing Lip Balm. Το οποίο είναι μακράν το καλύτερο lip balm του χειμώνα! Πάντα με ταλαιπωρούσαν τα σκασμένα χείλη, με το Nuxe όμως έχω βρει την υγειά μου που λένε. Είναι η τελευταία κίνηση στη βραδινή ρουτίνα της περιποίησης της επιδερμίδας μου. Δημιουργεί ένα αρκετά παχύ στρώμα και ενυδατώνει τα χείλη σε βάθος. Το πρωί, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς, έχεις υπέροχα υγιή όμορφα -για φίλημα- χείλη.

Apivita Aqua Vita Αdvance Moisture Revitalizing Cream-gel. Θα την βρεις σε τρεις παραλλαγές, και για κανονικές-ξηρές επιδερμίδες, και για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες αλλά και για πολύ ξηρές επιδερμίδες, και εγώ και η καλύτερη μου φίλη την βρίσκουμε μαγευτική. Από τις λίγες κρέμες που προσφέρουν δραστική ενυδάτωση χωρίς να είναι λιπαρές ή βαριές. Μου αρέσει φυσικά να την συνδυάζω με την Apivita Κρέμα Ματιών Εντατικής Ενυδάτωσης και Αναζωογόνησης με φυτοενδορφίνες λυγαριάς της ίδιας σειράς που είναι ελαφριά, προστατεύει την ευαίσθητη περιοχή των ματιών, δεν είναι λιπαρή και απορροφάται άμεσα και μπορεί να συνεχίσω να μιλάω ασταμάτητα, μιας και τους τελευταίους μήνες απολαμβάνω τη φροντίδα τους...

Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος κορίτσια!! Τα λέμε του χρόνου! Εσάς ποιο ήταν το πιο αγαπημένο σας skincare; Βάλτε μου ιδέες.

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Πω πω ομορφιές!! Εννοείται ότι έχουμε πολλά κοινά αγαπημένα και εννοείται ότι η μάσκα της Ren όπως και το λαδάκι της Pai είναι πρώτα-πρώτα στη wishlist μου για τη νέα χρονιά!! Δε θα σου κρύψω την ιδιαίτερη αδυναμία μου στον ορό της Kiehl's και θα σου προτείνω να δοκιμάσεις το Clinique Take The Day Off Cleansing Balm (μόλις σου τελειώσει το TBS). Φιλάκια πολλά Ειρηνάκι μου! Εύχομαι ότι καλύτερο για τη Νέα Χρονιά!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σου εύχομαι τα καλύτερα για το νέο έτος Μαίρη μου!! Φιλάκια πολλά, κ θα δοκιμάσω το Clinique φυσικά ;)

      Delete
  2. Πρόσφατα δοκίμασα το Kiehl's Midnight Recovery Concentrate και το λάτρεψα.. :)
    Καλή Χρονιά Ειρήνη μου :)

    ReplyDelete
  3. Καλή χρόνια Αλεξάνδρα ! Χαίρομαι που συμφωνείς :D

    ReplyDelete
  4. Χρόνια Πολλά! Καλή Χρονιά! Έχω ακούσει τόσα καλά για την Aqua Vita και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω.. :D

    ReplyDelete
  5. Ναι, κι εγω τελευταια τα σοκολατακια εχω σαν beauty favorites, χαχαχαχαχα!!!! Αν με εννοεις!!! :)

    Aλλα στο θεμα μας, θα συμφωνησω απολυτα με Nuxe, Τhe Body Shop και Pai (εεε?), ειναι πλεον ειδη πρωτης αναγκης!!! Ερωτηση, εχεις δοκιμασει την 10% AHA του Κορρε? Προσωπικα δηλωνω μεγαλη φαν και αν και η REN Glycolactic μου εχει κεντρισει το ενδιαφερον, δηλωνω διστακτικη...

    Kαλη χρονια φιλεναδα, με υγειααα!! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμ, πως δεν σε εννοώ!! χαχαχα άσε φιλενάδα, λόγω της ημέρας... ή μάλλον των γιορτών ;)

      Delete
  6. ένα κι ένα είναι!
    Στα προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω πάντως, είναι και η μάσκα από ren, και το cleansing butter!

    ReplyDelete
  7. Καλή χρονιά και από εδώ Ειρήνη μου. Εκτός του οτι η φωτογραφία είναι υπέροχη , είναι υπέροχα και τα προϊόντα. Τα βάζω όλα στη wish list μου...

    ReplyDelete
  8. με την αναρτηση σου εβαλα στα must πλεον το pai rosehip ενω μεχρι τωρα το σκεφτομουν. απο που το αγορασες; το βρηκα στο beautybay αλλα δεν εχω και τις καλυτερες σχεσεις με το site τελευταια.
    μου αρεσε και μενα η κρεμα ματιων της apivita οχι ομως και τοσο η αντιστοιχη προσωπου.
    beauty ανακαλυψη για μενα φετος η wild rose ενυδατικη προσωπου του κορρε. τωρα δοκιμαζω και την μασκα.
    καλη χρονια να εχεις!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts