Korres Premium Eau De Parfum | Gift Ideas



Μία ανάσα πριν τις γιορτές και ένα από τα πιο χρονοβόρα σπορ των γιορτών είναι τα δώρα! Τι δώρο θα πάρουμε για τον καθένα; Θα είναι προσωπικό; Θα είναι για το σπίτι; Θα του/της αρέσει ή θα μας το φέρει στο κεφάλι; Θα πει ένα ευγενικό ευχαριστώ με μια μικρή γκριμάτσα; Η' τελικά θα ενθουσιαστεί και θα πετάμε από χαρά; Ας πούμε ο άντρας μου. Δεν του αρέσουν τα ψώνια και τα δώρα!! Αν είναι δυνατόν! Αλλά σου έχω και κάτι ακόμη πιο απερίγραπτο! Το καινούριο ρουχαλάκι που θα αγοράσει μπορεί και να το φορέσει μετά από ένα μήνα ή και δύο μη σου πω... γιατί απλά ακόμη "δεν έτυχε". Τα αντίθετα έλκονται θα μου πεις, αν λάβεις υπόψη σου ότι του λόγου μου, θα μπορούσα (από τη χαρά μου) και να κοιμηθώ αγκαλιά με το καινούριο μου απόκτημα. Ασχολίαστο, και συνεχίζω.

Η αλήθεια είναι ότι μόλις είδα το νέο Korres L' Eau De Parfum Premium II (Ανδρικό Άρωμα) (26,46€) με Cardamom / Tobacco / Vetiver / Sandalwood ενθουσιάστηκα. Και πρώτα πρώτα το αυστηρό ορθογώνιο μαύρο μπουκάλι του και το μηδενικό όνομα, μιας και η Korres έχει ενστερνιστεί τα ονόματα των αρωμάτων της από τις κύριες νότες που περιέχουν. Τόσο απλούμιστο αλλά τόσο μεγαλοφυές. Ξεχωριστή λεπτομέρεια του μπουκαλιού η ασημένια ανάγλυφη πινακίδα. Άλλωστε είναι Premium και οφείλει να έχει κάτι ξεχωριστό από τα προηγούμενα. Αρρενωπό, ζεστό και αισθησιακό. Με μια μυστηριώδες νότα που του προσφέρει το Tobacco και την εντυπωσιακή ανάλαφρη ξύλινη νότα που του δίνει το Σανταλόξυλο και το Vetiver. To έλαιο Vetiver λαμβάνεται από απόσταξη των ριζών και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα καλύτερα ανατολίτικα ανθεκτικά αρώματα. Είναι εκείνο που χαρίζει τη λεπτή, δροσιστική ευωδία εσπεριδοειδών και το ευχάριστα γήινο ξυλώδες άρωμα. Και ενώ τα προηγούμενα διαθέτουν μια πιο ανάλαφρη μυρωδιά έρχονται να προστεθούν το κάρδαμο το οποίο είναι ένα από τα ακριβότερα μπαχαρικά με ‘δυνατή’ γεύση και έντονο άρωμα και το ζεστό γλυκό άρωμα βανίλιας. Είναι πικάντικο αλλά δροσιστικό, ένα άρωμα που μπορεί να φορεθεί άνετα από το πρωί, και σίγουρα διακρίνω τις νότες των εσπεριδοειδών από τον πρώτο ψεκασμό. Αργεί να εξατμιστεί (πάνω από 5 ώρες) πράγμα το οποίο είναι ένα ακόμη bonus ενώ με το πέρασμα των ωρών λαμβάνει μια πιο αισθησιακή και ζεστή ευωδία. Αυτό το ανδρικό άρωμα δεν έχει -πίστεψε με- να ζηλέψει τίποτα από τους μεγάλους οίκους μόδας και αναμφισβήτητα μια πολύ καλή δώρο-ιδέα για τον καλό σου ή για τον κατά τ'άλλα γλυκύτατο αλλά αξιοπερίεργο καλό μου.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το νέο Korres Premium Eau de Parfum I (Γυναικείο Άρωμα) (26,46€) με Freesia / Patchouli / Vanilla / Bergamot το οποίο θα βρεις στο ίδιο "απόλυτο" μαύρο μπουκάλι με την μόνη διαφορά, την χρυσή ανάγλυφη ετικέτα. Το νέο Premium άρωμα της Korres είναι αναμφισβήτητα μια floral πανδαισία. Αν δεν σου αρέσουν τα λουλουδάτα αρώματα τότε μην μπεις καν στον κόπο. Αν όμως σου αρέσει ένα πολύχρωμο μπουκέτο λουλουδιών φρέζια που αναμιγνύεται μαγικά με το έντονο ανατολίτικο πατσουλί τότε διάβασε και πιο κάτω, γιατί γίνεται ακόμη καλύτερο. Από τον πρώτο ψεκασμό η φρέζια και το γλυκόπικρο Περγαμόντο κρατούν τα σκήπτρα και κάνουν κουμάντο, αλλά με το πέρασμα των ωρών το Patsouli προσφέρει ένα πιο αισθησιακό γεμάτο σεξουαλικότητα υπονοούμενο που καταλήγει να βυθίζεται στην πιο light εκδοχή του γλυκού, σαγηνευτικού αρώματος βανίλιας. Είμαι μεγάλη οπαδός της βανίλιας, είναι γεγονός, αλλά και το νέο Korres Premium γυναικείο άρωμα όχι μόνο είναι μια φανταστική δώρο-ιδέα για την κολλητή που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη, αλλά ίσως να είναι και το δικό σου (μου) καινούριο -έτσι για το καλό του νέου χρόνου- άρωμα.

Τις συγκεκριμένες τιμές θα τις βρεις online στο familypharmacy.gr . "Σας μερσώ μαντάμ. Ωρέ ντουβάρ!"


Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Και τα δύο πρέπει να είναι μοναδικά. Στα αντρικά αρώματα το Sandalwood μου αρέσει απίστευτα!!
    όσο για το γυναικείο με κέρδισες με την βανίλια και την φρέζια :D

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Το ανδρικο ακουγεται τελειο!!!! Θα πρεπει να το τσεκαρω λιαν συντομως, αν και μεχρι στιγμης εχω ενθουσιαστει με το Red Musk απ τα The Body Shop! ;) Οσο πιο dark και μυστηριωδη για μενα τελευταια, τοσο το καλυτερο! ;)

    ReplyDelete
  3. Το πιο τέλειο απ'όλα είναι το κλείσιμο: "Σας μερσώ μαντάμ. Ωρέ ντουβάρ!"
    Δεν υπάρχει.....

    ReplyDelete
  4. τέλειες συσκευσιες///δεν μπορω να πω ότι τρελαινομαι για τα λολουδατα αρώματα αλλά αυτο θελω οπωσδήποτε να το μυρισω..κάτι μου λεει ότι θα μου αρέσει αφού έχει μέσ βανίλια

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts