Orzene Optimum Oil Repair Shampoo and Continioner



Έχω πάρα πολύ καιρό να σου μιλήσω για μαλλιά, haven't I? Έφτασε λοιπόν η κατάλληλη στιγμή για να σου πω εκείνα που βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο μπάνιο μου, που τα αρπάζω σε κάθε λούσιμο, και δεν είναι άλλα από τα Orzene Beer Optimum Oil Repair Επανόρθωσης & Θρέψης. Είχα δοκιμάσει και στο παρελθόν Orzene και είχα ενθουσιαστεί! Μάλιστα το είχα γράψει και σε κάποια αγαπημένα Μαΐου αλλά τώρα το πράγμα αλλάζει -προς το καλύτερο να προσθέσω-. Η Orzene κάνει ένα δυνατό comeback και ένα λαμπερό λανσάρισμα της πιο λαμπερής νέας σειράς η οποία εμπλουτίζεται με shine elixir για ακαταμάχητη λάμψη, προβιταμίνη Β5 που περιέχεται στη μπύρα και ενισχύει τη δύναμη της τρίχας και Golden Oils Complex, σύμπλοκο από τρία πολύτιμα θρεπτικά έλαια Abyssinian, Macadamia, Golden Jojoba και Oleo-Phytokeratin που βοηθούν στην επανόρθωση και θρέψη της τρίχας. Η συγκεκριμένη σειρά απευθύνεται σε ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά και υπόσχεται εκτυφλωτική λάμψη, αναδόμηση της τρίχας, δυνατά και όμορφα μαλλιά. 
Και ποια δεν το θέλει αυτό;

Αν και τα μαλλιά μου ταλαιπωρημένα δεν τα λες, σε ένα μεταβατικό στάδιο όμως είναι, οπότε κάτι το οποίο θα τα βοηθήσει ακόμη περισσότερο για εμένα είναι must have και τα συγκεκριμένα μου έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Και πρώτα πρώτα το μαγευτικό χαρακτηριστικό άρωμα της Orzene (που όλες γνωρίζουμε και αγαπάμε) που όμως δεν μοιάζει και τόσο με μπύρα, αλλά περισσότερο με ένα μεθυστικό ανατολίτικο άρωμα που πολύ ευχαρίστως θα το ήθελα και σε eau de parfum. Δοκίμασα και τις δύο εκδοχές, και να τα λούσω πρώτα με το Orzene Beer Optimum Oil Repair Σαμπουάν (€3,94) και μετά να τα ενυδατώσω ακόμη περισσότερο με το Orzene Beer Optimum Oil Repair Conditioner (€2,16) -ή αλλιώς κρέμα μαλλιών- αλλά και αντίστροφα. Και θα μου πεις γίνεται; Και γιατί όχι; Υπάρχει κάποιος νόμος που να λέει το αντίθετο; Ίσα ίσα βρίσκω τον δεύτερο πιο αποτελεσματικό σε λιπαρά μαλλιά με ξηρές και ταλαιπωρημένες άκρες. Βάζεις πρώτα την κρέμα μαλλιών η οποία παρεμπιπτόντως δεν είναι ούτε πολύ νερουλή ούτε πολύ πηχτή - είναι just σα να λέμε-, την ξεπλένεις και αφετέρου το σαμπουάν και έχεις υπέροχα απαλά και λαμπερά μαλλιά, χωρίς να έχουν βαρύνει καθόλου και έχοντας λάβει όλα τα πολύτιμα οφέλη. Και τα δύο δούλεψαν καταπληκτικά με τα μαλλιά μου, αλλά και της κόρης μου που έχει και πιο μακριά και ξεμπερδεύτηκαν μέχρι να πεις κύμινο. Μεταξένια, όμορφα, λαμπερά, ανάλαφρα και με υπέροχο άρωμα τα μαλλιά μας. Oh Yes! 

Και ενώ θέλω πολύ, να σου μιλήσω σύντομα και για τη μάσκα αλλά και το ελιξήριο μαλλιών της ίδιας σειράς μπορείς να δεις και το προαναφερθέν comeback εδώ... έτσι για να παίρνεις και ιδέες.

*sponosred post

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. orzene νομιζω δεν εχω δοκιμασει ποτε. ίσως πολύ παλιά. Τώρα χρησιμοποιώ ένα από pantene για κατά της τριχόπτωσης και έχω κατενθουσιαστεί.Πραγματικά δεν περίμενα να δω κάποιο αποτέλεσμα αλλά είδα από το πρώτοκιόλας λούσιμο... Θα έχω στο μυαλό μου και αυτό από Orzene
    Φιλιά
    http://angiekariofilli.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts