New In! Korres Long Lasting Lipliner



Η Korres κάνει για μια ακόμη φορά την ανατροπή αφήνοντας πίσω της, τις λευκές minimal συσκευασίες του παρελθόντος. Πλέον αγκαλιάζει το έντονο και μυστηριώδες μαύρο. Έτσι ακριβώς έγινε και στα καινούρια μολύβια χελιών Korres Cotton Seed Oil Long Lasting Lipliner (6.21€) που αντικατέστησαν επιτυχώς την παλιότερη (λευκή) σειρά που ήταν εμπλουτισμένη με Ξύλο Κέδρου. Η νέα έχει εμπλουτιστεί με Έλαιο Βαμβακιού που θρέφει και ενυδατώνει τα χείλη, έλαιο Jojoba που προστατεύει την ευαίσθητη περιοχή των χειλιών και βιταμίνες Ε και C που έχουν αντιοξειδωτική δράση. Αρκεί να σημειωθεί ότι είναι πανεύκολα στη χρήση, με εξαιρετικά μαλακή σύσταση που γλιστράει πάνω στα χείλη με τρόπο μαγικό προσφέροντας σταθερό αποτέλεσμα. Είναι από εκείνα ακριβώς τα μολύβια χειλιών που ενώ είναι εξαιρετικά μαλακά έχουν σταθερή συνοχή και δεν αφήνουν κανένα περιθώριο στο να σπάσουν στο ενδιάμεσο ή να διαλυθούν και να μείνεις με το μισό μολύβι στο χέρι (και προφανώς πασαλειμένη...). 

Από την άλλη και οι τρεις αποχρώσεις της σειράς με πρώτο το 01 Natural Light ένα υπέροχο nude ροζ, δεύτερο το 02 Natural Dark ένα υποτονικό καφετί και τελευταίο το 03 Red ένα μαγευτικά έντονο ζεστό κόκκινο έχουν εξαιρετική απόδοση χρώματος. Το φινίρισμα τους είναι αναμφισβήτητα ματ και ζωηρό. Η διάρκεια τους πέρα από κάθε φαντασία, βοηθώντας απίστευτα ακόμη και εκείνο το κραγιόν που ήδη γνωρίζεις (δοκιμασμένα) ότι είναι καταδικασμένο να εξαφανιστεί μέσα σε λίγη ώρα να παραμείνει στα χείλη επιδεικτικά. Είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποιο Korres Raspberry Twist lipstick έχεις στην κατοχή σου ή ακόμη κι αν δεν έχεις και σκέφτεσαι να αποκτήσεις κάποιο από τη νέα συλλογή A/W 14/15 Limited Edition τότε μην ξεχάσεις να το συνδυάσεις με το αντίστοιχο μολύβι. Και αυτά σου τα λέει κάποια που στο καθημερινό της μακιγιάζ θεωρούσε περιττό και ανούσιο το μολύβι χειλιών και το φορούσε μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Μου αρέσει η καινούρια μου συνήθεια ή μάλλον μου αρέσει πάρα πολύ η καινούρια μου συνήθεια. Σε βαθμό που να πολλές φορές να μην αρκούμαι μόνο στο περίγραμμα αλλά να προχωρώ και στο γέμισμα των χειλιών για ακόμη πιο σταθερή απόδοση.

Εσύ έχεις δοκιμάσει τα Korres Cotton Seed Oil Long Lasting Lipliners

Συστατικά: Synthetic Wax, Polybutene, Isododecane, Hydrogenated Cottonseed Oil, Hydrogenated Poly(C6-14 Olefin), Hydrogenated Polydecene, Hydrogenated Polyisobutene, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Ceresin, Ozokerite, Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Tocopherol, Ascorbyl Palmitate [+/- (May Contain) Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides), CI 15850 (Red 7, Red 6), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 15985 (Yellow 6 Lake)].

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. αλλη μια προσθηκη στην wish list...

    ReplyDelete
  2. :D αα σε ευχαριστώ πολύ!!

    ReplyDelete
  3. Κάτι μου λέει ότι το κοκκινάκι θα γίνει δικό μου! ;)
    Πολύ ωραία το review σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!! <3

      Delete
  4. Hmmm...interesting! I will check on these lipliners. They seem like good ones.

    ReplyDelete
  5. στο μυαλο μου εισαι :) εχω ενα απο τα καινουργια twist rasberry lipsticks και νομιζω το χρειαζεται το μολυβακι του γιατι μετα απο καποια ωρα βγαινει προς τα εξω. και δεν το εχω ξαναπαθει ουτε με τα πιο εντονα κοκκινα κραγιον μου. οποτε μεχρι τωρα τα θεωρουσα περιττα.
    η τιμη που αναφερεις ειναι απο online φαμακειο ή ειναι η λιανικη τους;

    ReplyDelete
  6. πόσο υπέροχα και βουτυρένια αυτά τα μολύβια..πόσο να αντεξώ η γυναικα??τα θέλω όλα...

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts