Rock At The Top | Getting Festive



Μια ανάσα πριν τις γιορτές μας πιάνει πανικός. Τι θα φορέσουμε, τι δώρα θα πάρουμε, ποια τάση μακιγιάζ θα ενστερνιστούμε και μέσα σε όλα αυτά έρχονται και τα νυχάκια μας. Μέσα στη λάμψη και στην αίγλη των γιορτών, γιατί να μη λάμπουν και τα νύχια μας; Ερωτώ. Και θα μου πεις έχω να καθαρίσω το σπίτι, στη δουλειά, τα παιδιά, τον άντρα, τα σκυλιά, που να προλάβω η γυναίκα. Όχι, μη μου το κάνεις αυτό! Σου έχω την πιο γρήγορη, εύκολη και glamorous λύση των γιορτών. Glitter every where είναι το φετινό trend και μπορείς να το πετύχεις με το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών σαν βάση. Βαθύ κόκκινο, μυστηριώδες μαύρο, minimal λευκό, παιχνιδιάρικο μωβ, όλα παίζουν. 

Η λύση της τελευταίας στιγμής είναι μια όπως σε βλέπω και με βλέπεις, να περάσεις από πάνω ως top coat το Essie Rock At The Top (12.50€). Mία μόνο ελαφριά στρώση από αυτό το γεμάτο χρυσή λάμψη και glitter μπουκάλι της Essie θα καλύψει όλες τις ατέλειες (που πολύ πιθανόν να έκανες στην βιασύνη σου επάνω) και θα σου προσφέρει υπέροχα γιορτινά glittery νύχια. Αν και είμαι λάτρης του κόκκινου, φέτος λέω να διαλέξω το Essie Urban Jungle ως βάση, ένα σχεδόν ζαχαρένιο Nude. Δείχνει ακαταμάχητο, σικ, μαγευτικά χειμωνιάτικο και ονειρεμένα εορταστικό. Εννοείται ότι θα παραμείνει εκεί χωρίς να ξεφλουδίσει μέχρι να το ξεβάψεις εσύ, και όταν το ξεβάψεις εε glitter είναι του λόγου του, οπλίσου με αποθέματα υπομονής. If you know what I mean...

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Οντως πολύ εύκολη και εντυπωσιακή λύση αν και όχι τόσο εύκολη όταν αποφασίσεις να αποχωριστείς το glitter. Βαμβάκι, ασετον, αλουμινόχαρτο και υπομονή γιατί εδώ θα χρειαστούν λίγα έξτρα λεπτά. Τέλειο όμως το εφε. είχα κάνει και εγώ ένα ανάλογο αλλά με ασημί glitter. Πιστεύω όμως οτι το χρυσό ταιριάζει απόλυτα με τις γιορτές! Φιλιά
    http://angiekariofilli.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ναι, λίγο δύσκολο αλλά για τις γιορτές αξίζει ;)

      Delete
  2. Yπεροχος ο συνδυασμος σου girlie!!! Αν κι εγω θα προτιμησω τις πιο vampy αποχρωσεις (τι εννοεις οτι δεν ειμαι σε bright & festive mood φετος, εεε?)!!!

    ReplyDelete
  3. Υπέροχες αποχρώσεις και τα έκανες πολύ ωραία! Όσο για το πανικό πριν τις γιορτές, άστα!!! :Ρ Πάντως ποτέ δεν ήμουν των glitter και φέτος είπα να το τολμήσω. Να δούμε πως θα πάει! Συντηρητική γεροντοκόρη ήμουν μέχρι τώρα, δεν ξέρω πως έκανα τετοια στροφή ;Ρ Πολύ ωραίο post xx

    www.messytopknot.com

    ReplyDelete
  4. Και οι τέσσερις αποχρώσεις ειναι σίγουρα για μένα :D θα τις ψάξω

    ReplyDelete
  5. Τέλειο! Το χρυσό top coat φαίνεται φανταστικό :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts