Best of 2014 | Makeup Edition



Έκανα μεγάλη προσπάθεια, και όταν λέω μεγάλη το εννοώ, για να μειώσω τα αγαπημένα Makeup Edition του 2014 σε μόνο 5. Γιατί πρώτον, ας το παραδεχτούμε, ήταν μια πολύ καλή χρονιά. Πολλές καινούριες αφίξεις, πολλές καινοτομίες στο βωμό του μακιγιάζ, άπειρες δοκιμές και άπειρες επιλογές. Αλήθεια, εφόσον ήδη το 2014 μάθαμε για τις CC, DD και ΕΕ, τα κρεμώδες ρουζ, τα foudation εμπλουτισμένα με ορούς αντιγήρανσης που υπόσχονται ακόμη πιο νεανική επιδερμίδα, τι άραγε καινούριο θα δούμε το 2015;; Είμαι πολύ πολύ περίεργη, το ομολογώ. Πέντε λοιπόν από τα πιο αγαπημένα, εκείνα έκαναν τη διαφορά στη δική μου μικρή ρουτίνα. Έτοιμές; Φύγαμε...

To YSL Youth Liberator Serum Foundation συνεχίζει να είναι από τα πιο αγαπημένα μου foundation. Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να αναζωογονήσει τη νεανική φωτεινότητα του δέρματος και είναι εμπλουτισμένο με το (γνωστό και μη εξαιρετέο, ανάθεμα με κι αν το ξέρω!) Glycanacrif Complex. Ε, λοιπόν όχι δεν έλαμψα ποτέ σαν πυγολαμπίδα, ούτε είδα μια τρομερή φωτεινότητα, σε επίπεδο καλυτέρευσης της επιδερμίδας εννοώ, χωρίς να το φοράω... αλλά λατρεύω το υπέροχο σατινέ φινίρισμα του, την θαυμάσια κάλυψη τυχόν ατελειών, το ότι απλώνεται πανεύκολα και το μπουκάλι του! Είναι αναμφισβήτητα το πιο σικ, κομψό, κουκλίστικο μπουκάλι ever. Συμφωνείς;

Παραμένω εντός θέματος και στη βάση του μακιγιάζ. Το καλύτερο concealer της χρονιάς πάει στο Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer. Ότι και να πω είναι λίγο! Τρομερή κάλυψη των μαύρων κύκλων, απλώνεται φανταστικά, δε κολλάει στις λεπτές (μπούχου, μπούχου που θα έλεγε κι ο γιος μου) γραμμές -μου- και παραμένει στη θέση του για πολλές πολλές ώρες, μέχρι να ξεχάσεις ότι το φοράς. Δεν χρειάζεσαι πολύ ποσότητα για την περιοχή των ματιών, εξ'ου και ότι κρατάει αιώνες.

Η καλύτερη αγορά της χρονιάς που μας πέρασε, σε επίπεδο ρουζ, πάει στην Korres και στο -αν θυμάσαι, τι ωραίες εποχές- Korres Blush Stick set. Το οποίο παρεμπιπτόντως είχε γίνει ανάρπαστο παντού! On line; Ούτε για δείγμα. Σε φαρμακεία; Αν έκανες κάποιο τάμα, ίσως... Εν ολίγοις βρήκα ένα και μοναδικό σετ σε φαρμακείο της γειτονιάς και το χτύπησα αλύπητα. Εκείνο όμως που μου έκανε εντύπωση -απορώ κι εγώ με τον εαυτό μου ώρες ώρες, μη νομίζεις- είναι ότι εκείνο που χρησιμοποιώ περισσότερο είναι το Korres Blush Stick Natural (κρεμώδη ρουζ). Το χειμώνα στέκεται ακόμη καλύτερα στο ύψος των περιστάσεων, παραμένει στη θέση του και ενυδατώνει την ξηρή από το κρύο-υγρασία επιδερμίδα μου. Όσες δεν το προλάβατε, ας κάνουμε μια ευχή, να λανσάρει το 2015 κάτι παρόμοιο (ή και ακόμη καλύτερο, why not;) η Korres.

Οφείλω να δώσω τα εύσημα στην The Body Shop για τις πιο πολλές καινοτομίες. Καινούριες σκιές ματιών, καινούρια βερνίκια νυχιών, limited edition σε προΐοντα για το σώμα. Ασταμάτητη και ακούραστη η ομάδα, παιδιά! Δεν θα μιλήσω για όλες τις σκιές ματιών The Body Shop Colour Crush eyesahdow σήμερα, αν και εδώ που τα λέμε έχουν μια τεράστια γκάμα χρωμάτων και υπέροχη σταθερότητα, καταπληκτικό βελούδινο φινίρισμα, μοναδική χρωματική απόδοση και με βρίσκω να χρησιμοποιώ εκείνες τις περισσότερες φορές, αλλά θα μιλήσω για την The Body Shop Colour Crush eyesahdow Golden Cinnamon η οποία είναι το πιο όμορφο ζεστό χρώμα κανέλας με χρυσή λάμψη και καφετί υπόνοιες. Είναι ένα από τα πιο όμορφα χρώματα για να τονίσει τα πράσινα-μπλε μάτια, να κάνεις ένα πιο παιχνιδιάρικο smokey και το αγαπώ, ναι αυτό.

Τέλος, ένα από τα πιο αγαπημένο μου για τα χείλη είναι το Erre Due Liquid Mat lipstick no.119. Να πω ότι το περίμενα; Δεν το περίμενα. Κι ο λόγος είναι απλός, ήμουν ανάμεσα σε πολλά. Rimmel Kate, Sephora Cream lip stain, Mac κτλ κτλ αλλά αν και νεοφερμένο στη συλλογή του μακιγιάζ έχει "αυτό το κάτι που θέλω". Και ματ αποτέλεσμα και παραμένει αναλλοίωτο στα χείλη για ώρες και υπέροχη φανταστική berry σκούρα απόχρωση και απολύτως απαραίτητη για τους fan του είδους. Ότι είχα να πω το είπα, ιδού τα πιο αγαπημένα της χρονιάς σε μακιγιάζ και θέλω να πιστεύω ότι θα προλάβω να σε ενημερώσω και για τα αγαπημένα skin care της χρονιάς. Ειδάλλως, Houston we have a problem ή ελληνιστή "Είμαστε very very… πώς το λέτε εδώ στην Ελλάδα? Χολοσκασμένες!" 

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Έχω και εγώ ένα Liquid Mat lipstick της Erre Due, την μοβ απόχρωση και είναι φοβερό! :)

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα του 2014 :)

    ReplyDelete
  3. το natural και το pink είναι τα καλύτερα από τα blush sticks! το peach δε μου άρεσε τόσο!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ενδιαφέροντα τα αγαπημένα σου, όλα όμως! Το concealer είναι υπεραγαπημένο, πολύ βολικό, καλυπτικό και δίνει φυσικό αποτέλεσμα. Αυτό που μου αρέσει σε αυτές τις σκιές του Body Shop, Είναι η απόδοση και η διάρκειά τους...με ΄΄ψήνεις'' για την απόχρωση, φαίνεται ιδιαίτερη και κολακευτική για χειμωνιάτικα look! Το lipstick της Erre Due είναι όντως σταθερό; Το έχω στα προσεχώς...Φιλιά πολλά, και γιορτές ανέμελες να έχεις, γεμάτες αγάπη και χαρά !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης κούκλα! Ευχαριστώ πολυ για το σχόλιο κ καλές γιορτές εύχομαι με υγεία μέσα από την καρδιά μου! ;)

      Delete
  5. Εξαιρετικές επιλογές για ακόμη μια χρονιά Ειρηνάκι μου! Το Estee Lauder Double Wear Concealer είναι μακράν το αγαπημένο μου concealer!! Όσο για το YSL Youth Liberator Serum Foundation καίγομαι να το δοκιμάσω και νομίζω πως ήρθε η ώρα του!! Τα Korres Blush Sticks είναι μεγάλη αδυναμία και ανυπομονώ να δω το επόμενο βήμα από την Κορρες!! Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω τις ευχές μου, με πολλή αγάπη <3

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραίες επιλογές.Το Erre Due Liquid Mat lipstick θα είναι σίγουρα για πολλές κοπέλες στα αγαπημένα καθώς είναι φοβέρο προιόν! :)

    ReplyDelete
  7. δεν έχω τίποτα από τα παραπάνω αλλάπολύ θα ήθελα να δοκιμάσω το foundation estee lauder μιας και έχω ακούσει και διαβάσει πολύ καλές κριτικες.
    Φιλιά
    http://angiekariofilli.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Εξαιρετικές επιλογές! Πολλά από τα προϊόντα που προτείνεις είναι τέλεια πεθαίνω να δοκιμάσω το YSL Youth Liberator Serum Foundation. Καλές γιορτές <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts