Skin Care On Trial


Μια από τις καλύτερες περιόδους για να αφιερώσω ακόμη περισσότερο χρόνο στην περιποίηση της επιδερμίδας μου είναι ο χειμώνας. Πρώτον κάνει κρύο και βρίσκω πολύ πιο χαλαρωτικό και ασφαλές το ζεστό μου σπίτι. Δεύτερον νυχτώνει νωρίς και πραγματικά δεν βρίσκω κάτι καλύτερο από μια ταινία στο σαλόνι μου αγκαλιά με την αγαπημένη μου κουβέρτα. Μπορεί να ακούγεται λίγο "γιαγιαδίστικο" αλλά μου δίνει άπλετο χρόνο να ενσωματώσω καινούρια προΐοντα περιποίησης προσώπου. Αν δε, έχουν και μια Παριζιάνικη φινέτσα τότε η τελετουργία γίνεται μαγική και αν κάτι μου θυμίζει απόλυτα Παρίσι αυτό είναι η Caudalie.

Αν και πολλά προΐοντα της έχουν διχάσει την κοινή beauty γνώμη ως επί το πλείστον για το άρωμα τους, το Caudalie Make-Up Remover Cleansing Water (13,44€) εκτός του ότι στεγάζεται σε ένα τεράστιο μπουκάλι των 400ml, είναι υποαλλεργικό και δερματολογικά ελεγμένο. Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα (αν όχι όλα) τα Micelar Νερά Καθαρισμού αλλά το συγκεκριμένο μου άφησε από την πρώτη στιγμή τις καλύτερες εντυπώσεις. Ομολογουμένως αφαίρεσε το μακιγιάζ με περίσσεια άνεση σε πρόσωπο και μάτια -αν και δεν φορούσα αδιάβροχη μάσκαρα έτσι ώστε να του βάλω και ακόμη πιο δύσκολα- με ένα μόνο cotton pad. Η ανάλαφρη φόρμουλα του είναι ακριβώς όπως την ακούς, νερού. Άλλωστε είναι Oil free και για το τυπικό της υπόθεσης δεν αφήνει λιπαρότητα, παρά μόνο μια πεντακάθαρη, ανανεωμένη, δροσερή και απίστευτα αρωματισμένη επιδερμίδα. Το χαμομήλι και το εκχύλισμα σταφυλιού μηδενίζουν τους τυχόν ερεθισμούς ενώ παράλληλα καταπραΰνουν και ενυδατώνουν. Προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικό για όλες εκείνες τις νύχτες (τις περισσότερες δηλαδή) που με πιάνει η τεμπελιά και θέλω γρήγορες και άμεσες λύσεις στο ντεμακιγιάζ, γιατί αν κάτι βαριέμαι είναι αυτό, ναι αυτό, η πρώτη φάση, το ντεμακιγιάζ. Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε λοιπόν!

Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η Caudalie Vinoperfect Enzymatic Peel Mask (18,00€) η οποία είναι μια μάσκα που απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος και βασίζεται στην γλυκολικό οξύ. Το γλυκολικό οξύ είναι ιδανικό για την την τόνωση της παραγωγής κολλαγόνου και την απολέπιση του δέρματος. Θα ήταν ψέμα αν έλεγα ότι δεν το περίμενα αλλά και η συγκεκριμένη διαθέτει μια πλούσια παχιά σύσταση και ένα μαγευτικό -όχι συνθετικό- άρωμα σταφυλιού. Άλλωστε αυτό είναι και το σήμα κατατεθέν της Caudalie, το ιδιαίτερο άρωμα σταφυλιού και τα αντιοξειδωτικά οφέλη που υποστηρίζει ότι έχει το εκχύλισμα του. Όσον αφορά το άρωμα -περί ορέξεως κολοκυθόπιτα (που λένε)- προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου. Αλλά εγώ δεν έχω ευαίσθητο δέρμα ούτε έχω να αναφέρω κάποιον ερεθισμό. Ακόμη ένα μπόνους ότι δεν χρειάζεσαι πολύ ποσότητα από την συγκεκριμένη και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις 10 λεπτά να κάνει η μάσκα τη δουλειά της. Στο ενδιάμεσο αρχίζει να στεγνώνει (σκέψου όπως μια μάσκα με λευκό άργυλο) ενώ όταν την αφαιρέσεις τότε βλέπεις ορατά μια πιο λαμπερή, ανανεωμένη και ενυδατωμένη επιδερμίδα. Τίποτα το δραματικό σε επίπεδο απολέπισης. Πολύ απλά αισθάνθηκα το δέρμα μου πιο φρέσκο, ξεκούραστο, μη λιπαρό και ενθουσιάστηκα. Αχ, Paris is always a good idea... 

υγ. Tα Caudalie θα τα βρεις σε αυτές τις τιμές στο φαρμακείο Pillbax.com το οποίο προωθεί βιολογικά προϊόντα και προσφέρει κουπόνι έκπτωσης -3€ με την εγγραφή στο newsletter. It's a win win! 

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Υπέρ-αγαπώ τα προϊόντα Caudalie! Ποιοτικά, αποτελεσματικά και πολύ ευγενικά με την επιδερμίδα!! :-)

    ReplyDelete
  2. Το έχω στη λίστα μου και σκόπευα να το δοκιμάσω σύντομα (μόλις ξεμείνω δηλαδή!). Τώρα που διαβάζω την περιγραφή σου, δεν θα το σκεφτώ καν, να'σαι καλά ;)

    ReplyDelete
  3. Τι γιαγιαδίστικο καλέ...? τι καλύτερο από χουχουλιασμα, μάσκα και ταινία τρόμου?? χαχαχα (ποτέ όλα μαζί)

    ReplyDelete
  4. με βάζεις σε πειρασμό πάλι...και γω αυτό κάνω πάντως..είμαι και γω μία περήφανη γιαγια..χαχα

    ReplyDelete
  5. Θέλω να δοκιμάσω τα προϊόντα της Caudalie όμως πάντα κάτι συμβαίνει και δεν τα δοκιμάζω...Φαίνονται υπέροχα :)

    ReplyDelete
  6. αγαπημένη εταιρία!

    ReplyDelete
  7. Είναι υπέροχα τα Caudalie. Οτι έχω δοκιμάσει, το λατρεύω! Την Τρίτη κάνει Caudalie event μία φίλη μου που δουλεύει σε φαρμακείο και θα έχουν έκπτωση! Εχω την εντύπωση ότι θα αγοράσω αρκετά πράγματα!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts