Bourjois Delice De Poudre DUO


Από τότε που ήμουν παιδάκι, ε οκ όχι και τόσο παιδάκι. Αλλά από τότε που άρχισα να επισκέπτομαι καταστήματα καλλυντικών η Bourjois πάντα μου έκανε τρομερή εντύπωση. Κυρίως οι συσκευασίες της και ο ρομαντισμός που αποπνέουν. Αλήθεια, είναι μία από τις παλαιότερες εταιρείες γαλλικών καλλυντικών ακόμη σε λειτουργία και συνεχίζει να είναι στη πρώτη γραμμή της μόδας με έναν Παριζιάνικο αέρα. Τα προϊόντα της δημιουργούνται και κατασκευάζονται στη Γαλλία, σε εργαστήρια και εργοστάσια που διατηρούν τα αυστηρότερα πρότυπα ποιότητας και ελέγχου και για να μην στα πολυλογώ είχα βάλει στο μάτι το διάσημο Bourjois Delice de Poudre Bronzing Powder στη γνωστή και μη εξαιρετέα συσκευασία σοκολάτας εδώ και πολύ καιρό. Αλλά σε μια τελευταία online αναζήτηση η Asos είχε βάλει σε προσφορά το καινούριο Bourjois Bronzing Powder & Highlighter DUO (€11.41) στην ίδια μοναδική συσκευασία σοκολάτας, με την ίδια γλύκα, το ίδιο άρωμα, χωρίς τις θερμίδες.

Εδώ η σοκολάτα είναι μισή-μισή, και λευκή και μαύρη μιας και στεγάζει και ένα bronzer αλλά και ένα highlighter. Ένα βολικότατο ακόμη και για ταξίδια, δύο σε ένα. Το bronzer ανήκει στη μεσαία κατηγορία του είδους, ούτε πολύ σκούρο, ούτε πολύ ανοιχτόχρωμο και αναμφισβήτητα διακρίνω κάποιους κόκκινους (μη σου πω και πορτοκαλί) τόνους. Παρά ταύτα διαθέτει μια αρκετά καλή χρωματική απόδοση προσφέροντας λίγο πιο ψυχρούς γήινους τόνους καφέ σε ζυγωματικά, γωνίες και ίσως στις πλευρές της μύτης. Το highlighter είναι σαφώς καλύτερο! Με μια καταπληκτική χρωματική απόδοση προσφέρει μια σαμπανιζέ λάμψη σε μάγουλα, μέτωπο ή ακόμη ανάμεσα στην μύτη και το πάνω χείλος χωρίς να διαφαίνεται ούτε στο ελάχιστο κάποιο χοντροκομμένο glitter. Για να είμαι πιο ακριβής, θα έλεγα ότι αιχμαλωτίζει το φως και προσφέρει μια υγιή, φυσική και μαγευτική λάμψη. Τέλος, έχω να αναφέρω ότι συνεργάζεται σε απόλυτη αρμονία με το Real Techniques Contour πινέλο μου (με τα υπόλοιπα πινέλα που δοκίμασα απλά ας πούμε, ότι πέρασαν και δεν ακούμπησαν).     

Του δίνω και καταλαβαίνει τον τελευταίο καιρό, κυρίως γιατί έχω διάχυτο τον ενθουσιασμό του καινούριου και όχι γιατί ξετρελάθηκα. Και ενώ η EssieButton το βρίσκει εξαιρετικό σε ποιότητα, για εμένα "Ούτε κρύο, ούτε ζέστη" που θα έλεγε και η γιαγιά μου...

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. Ειρηνακι μου γλυκο Χρονια Πολλα με υγεια πανω απο ολα, ευτυχια και ο,τι καλυτερο για εσενα και την ομορφη οικογενεια σου!!!!! "Ουτε κρυο ουτε ζεστη" αλλα εμενα με ξεσηκωσες παρα πολυ!!!! Κριμα που δεν το βρισκω Ελλαδα και ακομα δε νε καταλαβαινω γιατι ποτε δεν το δοκιμασα στην κλασικη σοκολατενια εκδοχη του οσο υπηρχε και εδω... Αρα, μολις φταις για τη νεα προσθηκη στη wishlist του online beauty shopping 😉

    Πολλα πολλα φιλια ❤️

    ReplyDelete
  2. χρονια πολλα κοριτσι! με υγεια και επιτυχια! πολυ ωραιο ποστ!

    ReplyDelete
  3. This looks fantastic! Their chocolate bronzer brick is sooo popular but I rarely rarely use bronzer but I'm trying to use the one I have a bit more! I love how you've got half and half of the bronzer/highlight!

    ReplyDelete
  4. και εγώ την Estee έχω στο μυαλό μου όταν βλέπω αυτό και το honey από BD. Ποιό πιστεύεις οτι είναι καλύτερο από τα δύο?
    Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θέλω να πιστεύω ότι το σκέτο bronzer είναι καλύτερο ;)

      Delete
  5. Είναι σίγουρα ένα προϊόν για το οποίο έχουν ακουστεί μόνο καλά λόγια κ πιστεύω όλες θέλουμε να το δοκιμάσουμε!

    ReplyDelete
  6. Εντάξει μόνο και μόνο από την συσκευασία σε προκαλεί να το αποκτήσεις!! Εννοείται μπήκε στην λίστα μας! Φιλάκια Τζοβάννα και Σοφία mint-vinyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Χαίρομαι που έκανες review για αυτα τα πριοντα γιατι ηθελα να αγοράσω το bronzer σε σχημα σοκολατα από την Bourjois. Ξέρεις αν η συσκευασία που έχει μόνο το bronzer είναι ίδιο με αυτό που έχεις εσύ;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ένα τόνο πιο σκούρο girl ;)

      Delete
  8. awww...this is a pretty one indeed. Love the shade and coverage on this. Love that pink brush too :)

    ReplyDelete
  9. Μα πως ζηλευω τις φωτογραφιες σου! Ειναι υπεροχες, εχεις φοβερο ταλεντο! (ειπα να το σχολιασω!)

    ReplyDelete
  10. Εσύ μπορεί να μην ενθουσιάστηκες, αλλά εμείς μετά από αυτό το post το θέλουμε! χιχι!

    ReplyDelete
  11. Ήθελα να αποκτήσω και εγώ αυτό το bronzer..ευτυχώς που έκανες το review! Καλές γιορτές και πολλά φιλιά Ειρήνη μου!

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts