Shiseido Future Solution LX Total Radiance Foundation | A rave



Έχω φίλες που προτιμούν την πούδρα και αποφεύγουν το foundation επιδεικτικά. Εγώ πάλι, δηλώνω εξαρτημένη στο foundation και δεν το χωράει το μικρό μου μυαλουδάκι αυτό. Δεν υπάρχει περίπτωση -όχι μη το συζητάς καν- να βγω σε κοινή θέα χωρίς να έχω βάλει έστω και λίγο -να, τόσο δα makeup...

Κάπως έτσι λοιπόν δεν θα μπορούσα να παραλείψω, να σου μιλήσω για το πιο νεοφερμένο στη συλλογή μου που ακούει στο όνομα Shiseido Future Solution LX Total Radiance Foundation (73.17€) με το oh boy! τεράστιο όνομα. Το Shiseido Future LX foundation είναι το απόλυτο αντιγηραντικό makeup. Λειτουργεί σε τέλεια συνέργεια με τα Solution LX που στοχεύουν στην περιποίησης της επιδερμίδας έτσι ώστε να δημιουργήσει ένα εξαιρετικά λαμπερό φινίρισμα. Χάρη σε μια φόρμουλα του που περιέχει το αποκλειστικό Skingenecell 1P της επωνυμίας που καταπολεμά την εμφάνιση των ρυτίδων καθώς και το 4MSK, το οποίο είναι ένα καινοτόμο συστατικό τόνωσης για έναν πιο φωτεινό και πιο ομοιόμορφο τόνο του δέρματος, υπόσχεται να βελτιώσει την υφή του δέρματος και παράλληλα να ενισχύσει τη λαμπερή επιδερμίδα, ενώ παράλληλα καταπολεμά τα ορατά σημάδια της γήρανσης, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας της σφριγηλότητας, ρυτίδες, σκούρες κηλίδες, θαμπάδα και μεγάλους πόρους. Επιπροσθέτως διαθέτει SPF 20. 

Και όλα αυτά -πίστεψε με- τα πράττει ανάλογα. Είναι εκείνο το foundation που θα καλύψει ακόμη και την παραμικρή επίμονη ατέλεια. Όχι μόνο διαθέτει μεσαία προς πλήρη κάλυψη χωρίς να το αισθάνεσαι βαρύ ή σαν μάσκα σε πρόσωπο και λαιμό, επιπροσθέτως χρειάζεσαι την ελάχιστη ποσότητα με την μικροσκοπική σπάτουλα που στεγάζει μέσα στη συσκευασία και που είναι και πιο υγιεινό εδώ που τα λέμε. Όπως επίσης να προσθέσω ότι είναι στεγανά κλεισμένο μέχρι να το ανοίξεις την πρώτη φορά με ζελατίνα, γιατί το συγκεκριμένο δεν θα το βρεις σε μπουκάλι με αντλία αλλά σε βαζάκι όπως τις αγαπημένες σου κρέμες. Βαζάκι; Ω, ναι. Θα προτιμούσα μια ωραία αντλία, το βέβαιο όμως είναι ότι δεν θα έβγαινε από την αντλία μιας και είναι εξαιρετικά πηχτό. Το δοκίμασα και με τα δάχτυλα αλλά και με το αγαπημένο μου πινέλο. Προτιμώ τον δεύτερο τρόπο και είμαι σχεδόν σίγουρη ότι το Shisedo Perfect foundation πινέλο θα του ταιριάζει γάντι (το έχω στο μάτι). Με το συγκεκριμένο θα παραλείψεις ή μάλλον (θα ξεχάσεις) δεν θα χρειαστείς concealer -γιατί καλύπτει με άνεση και αυτή την περιοχή-, και θα συγχωνευθεί με την επιδερμίδα σου τόσο άψογα που θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό. Σε αυτή την περίπτωση ωστόσο, οι κινήσεις σου οφείλουν να είναι γρήγορες. Το natural light Ivory 120 είναι ακριβώς η απόχρωση μου, χωρίς κίτρινους τόνους, ευχάριστα μπεζ ανοιχτό ενώ παράλληλα η συνοχή του είναι αρκετά ανάλαφρη (αν και πηχτή). Κι αν αναρωτιέσαι, υπάρχουν άλλες δέκα αποχρώσεις στο συγκεκριμένο.

Το πρώτο που με ενθουσίασε είναι το άψογα βελούδινο, ματ αλλά δροσερό φινίρισμα του το οποίο δεν παραλείπει να ενισχύει τη φυσική λάμψη και το πόσο ελαφρύ και ενυδατικό το αισθάνεσαι. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό που έχω ενθουσιαστεί, είναι και το γεγονός ότι μέρα με την ημέρα, γιατί ναι το χρησιμοποιώ κάθε μέρα (πάει το χέρι μου από μόνο του) βλέπω αυτό που δεν περίμενα να δω. Και μάλιστα δεν το βλέπω μόνο εγώ, αλλά και φίλες μου οι οποίες με γεμίζουν κοπλιμέντα τύπου "φτου να μη σε ματιάσω, φράπα η επιδερμίδα" και είναι: καλύτερη υφή του δέρματος, μείωση των μεγάλων πόρων, ενίσχυση της φωτεινότητας της επιδερμίδας. Μια τέτοια αλαβάστρινη επιδερμίδα που δεν είχα ούτε στα δεκαοκτώ (είμαι στα τριάντα +). Αν και η τιμή του είναι "φωτιά και λάβρα" εδώ που τα λέμε, είναι ένα foundation που σίγουρα αξίζει και θα στο πρότεινα ανεπιφύλακτα και για κάθε μέρα (όλη μέρα, γιατί ξέχασα να σου πω ότι και από διάρκεια σκίζει) αλλά και για κάποιο χλιδάτο event που θα ήθελες απλά να δείχνεις ότι έχεις την πιο όμορφη, λαμπερή, άψογη -και πραγματικά όσα κοσμητικά επίθετα και να βρω θα είναι λίγα- επιδερμίδα. 

Μερικά από αυτά τα προϊόντα ενδέχεται να μου έχουν σταλεί για review. Για περισσότερες πληροφορίες ρίξτε μια ματιά στο disclaimer.

Comments

  1. ok great!! τώρα με έκανες να θέλω ενα foundation 70+€, αν και εδω που τα λέμε θα το αποκτησω σιγουρα... εδώ πήρα το Skinleya της Sisley που ειχε 120+ και ηταν και μαπα!! χαχαχα!! Καλες γιορτές doll

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh no! Για το Sisley εννοώ! Το Shiseido κάνει τη διαφορά ,αν με πιάνεις ;)

      Delete
  2. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σαν προϊόν, αλλά αρκετά τσιμπημένο για το budget μου...
    Παρόλ' αυτά το δέρμα σου όχι απλά φαίνεται ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟ, αλλά θα το ζήλευαν & οι κούκλες! :)
    Φτου σου, φτου σου, φτου σου να μη σε ματιάσω!

    ReplyDelete
  3. Ω ναι και εγώ σαν εσένα είμαι.. Χωρίς foundation θα με δεις μόνο στο super market και στο περίπτερο χαχαχ
    Πολύ ωραίο review Ειρήνη μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!

      Delete
  4. Love it! Love the shade and the coverage is simply amazing. the skin looks flawless. A must try indeed!

    ReplyDelete
  5. wowow ... κολλησα στην τιμή! Είσαι beauty addict σίγουρα. Εγώ πάλι θα έδινα τόσα για skin care προϊόν... :). Η επιδερμίδα σου είναι αλλά και φαίνεται αψεγάδιαστη. Τη πορσελάνινο πρόσωπο? Όπως πάντα ωραίο ποστ. Σε φιλώ. Σε ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιο στο blog μου, σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσεις πολύ πολύ όμορφα Χριστούγεννα. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for your time!

Popular Posts